Koupě jednoho velkého unikátu.. :-) & Můj velmi smutný den= 6.2. 2009

12.07.2010 00:30

 

Koupě jednoho velkého unikátu.. :-)

 

Jednoho dne jsem se vydala do Libra, řekla jsem si totiž dlouho už jsem tam nebyla tak si koupíme třeba něco pěkného.. :-) když jsem se zrovna dívala na DVD, které byly jen do 10 eur, začali hrát Falcovu Out of the Dark, to mě samozřejmě potěšilo.. :-) a já se přehrabovala dál a dál a najednou mi v ruce přistálo DVD Geld oder Leber, tak strašně šťastná jsem si ho za 5 eur koupila a hned jsem ho i doma otestovala!! Parádní zážitek, film je velmi pěkný a Falco je jedinečný!!!!

 

Můj velmi smutný den= 6.2. 2009

Plán pro dnešní den= navštívit rakouské městečko Laa:

 

Plán byl tedy jasný navštívit s kamarádkou trafiku v Laa a najít tam noviny s Falcem. Nedalo mi to, jelikož byla trafika daleko a já nevěděla jestli je ještě otevřeno zašla jsem do Sparu, kde noviny mají a začala hledat, nechápavě na mě kamarádka koukala, když jsem listovala ve všech časopisech typu: Rytmus života a jen kroutila hlavou! Začala jsem být zoufalá a sáhla po pátečním vydání Österreich s přílohou.

To mě velice potěšilo, jelikož v příloze i v novinách byl článek!! Začala jsem div ne skákat radostí do stropu a zaplatila a vyšla ven. Nedalo mi to, když si vzpomněl Österreich určo bude něco i v jiných, ale nechtěla jsem se znovu vracet do Sparu, proto jsem jednoduše navrhla až oběhneme smluvené obchody stavíme se v té trafice! Pořád jsem doufala, že mi to přece neudělají, aby měli ve čtyři hodiny zavřeno! Nedočkavě jsem postávala, když si moje kamarádka vybírala rifle, a potom spíš běžela do té trafiky. Neměli zavřeno! To mě nabudilo takovým optimismem, že jsem sebrala odvahu, všechny svoje německé znalosti a vešla dovnitř a pozdravila. Prodavač v trafice se mě zeptal co bych si přála, řekla jsem mu tedy že sháním časopisy nebo noviny, kde je Falco. Zprvnu nerozumněl, s kým, nahlas jsem mu, ale s úsměvem řekla Falco! A on to pochopil a začal vyhledávat v časopisech pro teenagery ( Popcorn, Bravo apod.)  No říkala jsem si mám mu říct, že v těch časácích to asi nebude nebo? No ale říkala jsem si sakra, vždyť ten musí být skoro starý jako Falco teďka ten určitě ví. Nechala jsem ho tedy hledat. Potom přešel tedy k novinám, kde byl úspěšnější. Při vyhledávání se mě zeptal jestli jsem Falco - fanynka samozřejmě jsem odpověděla ano! Falco ist mein Lieblingssänger! Po prohledání všech dnešních novin mi vyskládal další troje noviny! Já šťastná je všechny koupila a on mi ještě na konec řekl, že se mám stavit příští týden, že určitě něco ještě najde. Se šťastnou tváří jsem odešla s Auf wiedersehen. :-)

Ještě perlička na závěr: Musím říct, že o Falcovi skoro nic teda neví :-( razantně říkal, že Falcos Todestag je 7.2. já mu řekla, že je opravdu 6.2. jinak, že bych dneska nikam nešla :-)

Málem bych zapomněla, když jsem byla v NKD (kde si kamarádka nakupovala) slyšela jsem zvuk písně Out of the Dark říkám, mě už snad hrabe! Ale nehrabalo opravdu v obchodě hrálo rádio Ö3 a hráli tam Falca a já na kamarádku slyšíš to hrajou ho!! A Eliška já nic neslyším bodeť, když to bylo docela potichu :-(

Musím se ještě s tím prodavačem domluvit, že příští rok jsem tam zase :-)