FALCO: JEHO POSLEDNÍ DNY VE VÍDNI

11.12.2009 23:33

 FALCO: JEHO POSLEDNÍ DNY VE VÍDNI

 

 

„Při oficiální vánoční párty Lauda Air představil Falco pár svých nových songů.

Conny de Beauclair byl Falcův přítel a ještě více: fanoušek, fotograf, který dokumentoval jeho život a jeho bodyguard. Jako hlavní povolání je Conny šéf vídeňské U4. Toto byl Falcův nejoblíbenější klub, do kterého chodil už za dob svého mládí.

 

Když tehdy v roce 1997 přišel Conny na vánoční oslavu do Sophiensäle, bylo Falcovo vystoupení skoro u konce. Conny chtěl ten večer udělat foto Falca s Niky Laudou, jenže to se mu ten nepovedlo, a vlastně už nikdy. Ve Vídni se také Falco poznal se svou poslední přítelkyní, historičkou, která pracovala v dizertaci a se kterou se poznal v kavárně, kde si také vyměnili telefonní číslo. Vypadala jako Caro Perron: vysoká, štíhlá s tmavými vlasy a jmenovala se Andrea.

Vánoční svátky oslavil Hans Hölzel se svou matkou, se svým přítelem Ronnie Seunigem, podnikatelem, který přišel k bohatství Duty-free-shopy a Energy-drinky, a jeho matkou bydlící ve Waldviertelu v NÖ.

Silvestr strávil také se svým přítelem Seunigem. To bylo také naposledy, kdy ho Ronnie viděl. 7. ledna 1998 Falco naposledy opustil Vídeň se svou přítelkyní Andreou, která se jak bylo naplánováno vracela z Dom. Rep. 28. ledna. Když odešel, stalo se něco zcela podivného. „Rozloučil se se mnou a zamířil na cestu na letiště.“ Vypráví Maria Hölzel „byla jsem velmi smutná, tak jak si to nedokáže nikdo představit. Po krátké chvíli zazvonil zvonek a ve dveřích stál Hans, objal mně a řekl: „Jak jsem jel pryč, uviděl jsem náš dům v jasném světle a napadlo mně, že jsem se s tebou vlastně hodně málo rozloučil.“ A poté ho už Maria také neviděla...

Falco zemřel 6. února 1998 v Dominikánské republice, 5 dní před jeho 41. narozeninami byl pohřeb na Vídeňském Zentralfriedhofu...