Die Great Hadern Show

07.11.2009 23:35

Die Great hadern show

 

7.8.09

Zrovna jsem přicházela domů z hlídání a koukala jsem co je v telce, a projížděla jsem i rakouskou tv ORF a na co jsem tam nenarazila pořad v čele s Klausem Eberhartingrem a byl už skoro konce, tak jsem si řekla, že se dokoukám a najednou tam bylo hlasování asi šesti písní a pátá byla Rock me Amadeus!!! tak jsem vykulila oči a zařvala jsem FALCO!! A Falcova Rock me Amadeus pro tento díl opravdu vyhrála!!!!

O čem je "Die Great Hadern Show" ?

Je to hudební show, kde skupina rakouských prominentů, každý pátek v 21:55 prezentuje nějaký jejich oblíbený hit... Toto už je myslí snad druhá řada tohoto pořadu a bávý to o prázdninách...  Po skončení tohoto pořadu byla i reklama na CD, které poté vyjde s hitama, které byly použity v průběhu hudební show (tudíž na tom CD bude i Falco!!)

 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a pro přopomínku: Falco - Rock me Amadeus